Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Prośba o analizę logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Prośba o analizę logów

    no spoko mam nadzieje ze dobrze bylo. ja sie sam niedługo wybieram

  • #2
    Prośba o analizę logów

    Witam!

    Proszę serdecznie o analizę logów.
    Pacjent to Octavia I 1,9 81 kW ASV przebieg 210kkm - wiekszość poza miastem, bez modyfikacji programu( przynajmniej tak mysle, jestem 2. wł.), modyfikacje mechaniczne - zaślepilem EGR z obu stron (rurke wywalilem) oraz załozylem OCT od "lublinka" na odmę.
    Przechodząc do rzeczy: auto łapie notlauf'y, kasowalne wylaczeniem zaplonu, kiedyś problem pojawił sie jeden raz, jeden raz do przebiegu ok. 205kkm, ale teraz sie nasilil, tj. łapie non stop, na wyzszych biegach, wydaje mi sie ze nie na I i II, ale moze mie sie wydaje, bo na nich tylko ruszam. A tak to najczesciej na IV - ok. 2,5-3 tys RPM, choc na V i III tez ( co pokazuja logi).
    Nie wiem czy mi sie zdaje ale problem nasilil sie po tych modach jakie zrobilem przed latem( EGR i odma), choc moze to nie ma wplywu :?
    Ogólnie auto do chwili przejscia w tryb awaryjny ma swoja moc/elastykę, nie kopci bardziej.

    Tak wiec prosze o wyrozumialosc dla amatora i jesli mialby ktos czas i ochote po raz setny interpretowac bledy to bede wdzieczny i z gory DZIEKUJE za wskazanie żródła usterki:

    Kody błędów zapisane
    Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
    Part No: 038 906 012 CL
    Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 3359
    Coding: 00002
    Shop #: WSC 31480
    VCID: 5CB39043E6BB
    TMBCP21U832813200 SKZ7Z0C2000664

    1 Fault Found:
    17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
    P1557 - 35-10 - - - Intermittent
    Readiness: N/A

    Logi
    1) Basic
    Link
    Link
    Link
    Link

    2)Static
    Link
    Link
    Link
    Link
    Link

    3)Dynamic
    Link
    Link
    Link
    Link
    Link
    Link
    Link
    Link
    Co do logów dynamicznych - przy logowaniu poszczegolnych kanałów/grup zawsze łapałem notlaufa przy ok. 3800 RPM - oczywiscie przed kolejną próbą gasilem motor


    pozdr grzesiek
    ASV seryjne ICE - było
    ale zostało w rodzinie

    Komentarz


    • #3
      EGR nie pracuje.
      Kąt wtrysku jest zły
      Geometria nie pracuje w pełnym zakrsie.

      Wydaje mi się że bez wyjecia turbo sie nie obejdzie
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz


      • #4
        Wyczyść sprezarke i wywal kata.
        Reszta jest dobrze.
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz


        • #5
          Dzieki Panowie za pomocne sugestie
          ASV seryjne ICE - było
          ale zostało w rodzinie

          Komentarz

          POWRÓT NA GÓRĘ
          Pracuję...
          X